Produkten har blivit tillagd i varukorgen

 Fast frakt 19:-        |          Snabb leverans​

Ansökan om ett avtalskonto

Skicka ansökan och få ett avtalskonto samma dag!

Som företagskund och återförsäljare på Nordicbox.se erbjuder vi unika rabatter till företag, kommuner och landsting.

  • Företagspaket för leverans direkt till dörren
  • Direktnummer till personlig service
  • Möjlighet att lägga order via telefon
  • Mängdrabatter enligt överenskommelse
  • Förlängd kredittid upp till 30 dagar

Ansökningsformulär - Återförsäljare

Ett urval av företagskunder som valt Nordicbox.se:

Företagskund


Leveransvillkor:

Fast fraktavgift 29 kr. Fri frakt vid köp över 1000 kr.

Leveranstid:

Ordrar lagda innan 16:00 skickas alltid samma dag.

Fakturering:

Faktura skickas till registrerad mejladress.

Vid reklamation:

Mejla [email protected] för returinstruktioner.


ÖVRIGA FRÅGOR ELLER FUNDERINGAR?

Varmt välkommen att mejla [email protected].

Varför välja Nordicbox som grossist utav reservdelar och mobiltillbehör?

Med erfarenhet på över 15 år inom reparation och detaljhandel av mobiltelefoni blev nästa naturliga steg att hjälpa andra återförsäljare bedriva sin verksamhet. Nordicbox skapades 2015 för att fylla behovet av en grossist med ett brett produktsortiment och skälig leveranstid. Nordicbox affärsmodell sträcker sig till att även hjälpa kunderna med utbildning inom service samt trendrådgivning inom området av reservdelar och mobiltillbehör.

Nordicbox erbjuder även möjlighet att skräddarsy vårt produktsortiment till era önskemål. Vi kan, bland annat, leverera reservdelar och mobiltillbehör med er företagslogga och förpackningar med ert egna varumärke. Klicka här för att läsa mer!

Nordicbox är mer än bara en leverantör av reservdelar och mobiltillbehör

Förutom att tillgodose behovet av reservdelar och mobiltillbehör så hjälper vi även våra företagskunder utvecklas och ta ett nästa kliv genom gemensam marknadsföring. Genom Nordicbox får ni ett stort kontaktnät till ert förfogande inom Sverige, Danmark, Finland, Norge samt Kina som ni kan ta del av. Vi bidrar även med rådgivning av: prissättning, import - export, traditionell och digital marknadsföring samt upphandling av kontrakt skulle ni behöva detta.

Ett flertal av våra kunder är landsting, föreningar och statliga organisationer som förutom att ha ett produktbehov även oftast behöver installationshjälp. Vi brukar i dessa fall tillhandahålla dessa kunder kontakt med våra aktiva avtalskunder baserat på vart i Sverige behovet uppstår. Ansök om att bli avtalskund ni också för att vi ska ha möjlighet att samarbeta ännu närmare!

Vad erbjuder Nordicbox för garanti på sina produkter?

Våra datortillbehör och mobiltillbehör kommer med garanti på fabriksfel. Är det så att något skal, kabel eller väska inte levererar den passform eller funktion som annonserats vid köptillfället erbjuder vi alltid bytesrätt eller tillgodobelopp på framtida ordrar. Garantin gäller även funktionsfel på våra reservdelar - dock ska detta uppmärksammas inom 7 dagar från leveransdagen så att vi kan hitta vart felet uppstått; tillverkningsfel, lagerhållningsfel eller skada under transport. Vissa av produkter har skyddsplast som bryter garantin om de avlägsnas. Testa därför alla produkter med yttersta försiktighet för att underlätta returfrågor för alla parter skulle något fel inträffa.

En återförsäljare inom reservdelar som tar ansvar för sitt avfall

Nordicbox är en stolt medlem hos El-Kretsen som jobbar med insamling och återvinning av elektronik och batterier. El-Kretsen är en nationellt godkänt insamlingssystem som arbetar utan vinstintresse.

Avdelning

Handla

Information