Produkten har blivit tillagd i varukorgen

 Alltid fri frakt     |       Snabb leverans

Kontakta oss

Välkommen att kontakta oss genom att använda kontaktformuläret nedan om du har frågor angående din beställning, webbshopen eller de produkter vi lagt in. Vi svarar alltid inom 24 timmar.


Frågor & svar

Hur gör jag med min faktura vid en retur?
För att ge oss tid att hantera din retur, ber vi dig förlänga ditt förfallodatum kostnadsfritt på my.klarna.com. Du får alltid en bekräftelse på mail när din retur är hanterad.
Jag har inte fått mitt paket, vad ska jag göra?
Så snart vi mottagit din order skickas en orderbekräftelse via e-post till dig. När din order aktiveras och skickas från vårt lager så skickar vi en leveransnotis via e-post till dig. När du fått leveransnotisen så tar det normalt 1-2 vardagar innan paketet når dig. Mindre paket skickas direkt till din brevlåda och större paket skickas till ditt ombud och du får då ett sms/e-post när du kan hämta paketet. Om du inte har mottagit din order 5 vardagar efter du fått leveransnotisen ber vid dig kontakta oss.
Jag har inte fått min faktura?
När vi har aktiverat och skickat ordern så får du även en faktura till mailadressen som du angav vid beställningen. Det kan hända att fakturan hamnat i skräpposten. Har du fortfarande inte fått fakturan, så kan du logga in på Klarna online och se din faktura.

Frågor om retur/reklamation
Har du frågor gällande returer eller reklamationer, vänligen klicka här för att komma till returhanteringen. Om du fortfarande är i behov av hjälp så kan du alltid kontakta oss genom att använda kontaktforumläret nedan.


Kontakta Klarna för betalningsfrågor
Telefonnummer: 08–12012010
(måndag till torsdag 8:00-20:00, fredag 8:00-18:00, och lördag till söndag 10:00-17:00.)


Posten
Telefonnummer: 020-232221
(måndag till fredag 8:00-18:00.)


 

VD

Simon Suontausta

E-post: [email protected]

 

Kontaktformulär

Avdelning

Handla

Information